We zijn er bijna, we zijn er bijna!

15 februari 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Ha vrienden en familie!

Hier de allerlaatste update van onze wereldreis! Onze reis om de wereld in 180 dagen zit er nu toch echt op! Vanavond vliegen we naar Londen en dan komen we morgenavond aan op Schiphol. Wat is het allemaal snel gegaan en wat is het allemaal prachtig geweest! Van New York tot Kaapstad, van de tyfoon tot de walwishaaien, van kakkerlakken (vannacht nog een hele grote) tot de volgepropte minibusjes! We hebben genoten!

Nog even kort wat we de laatste week gedaan hebben. Vanuit Coffee Bay nog twee dagen Wild Coast in Chintsa, daarna richting Knysna gegaan waar we drie heerlijke dagen hebben gehad bij Ria en Gerard, de in Zuid-Afrika woonachtige ouders van Enrico B. (bij sommige mensen bekend onder zijn schuilnaam Eric A.). Ze hebben ons volgestopt met de lekkerste lappen vlees en de smakelijkste flessen wijn. En we hebben zaterdagnacht ook nog met z'n allen Sven Kramer Olympisch kampioen horen worden op de radio. Althans dat denken we, want tijdens de laatste rit viel de internetverbinding weg! In ieder geval Ria en Gerard: ontzettend bedankt voor alles!! Was super!!

Nu zijn we dus weer terug in Kaapstad en vanochtend zijn we zelfs nog naar Robbeneiland geweest. Was een mooie afsluiting van het hoofdstuk Afrika! We proberen vandaag of morgen nog een paar foto's up te loaden van de laatste dagen, maar misschien lukt dat pas als we weer terug zijn. Dora en ik willen IEDEREEN bedanken die ons via de weblog gevolgd heeft. Was heel leuk om jullie reacties te lezen en mailtjes te krijgen. Het is jammer dat er een einde aan onze reis is gekomen, maar we zijn ook echt blij om jullie allemaal snel weer te zien!

Oh, ja, voor we het vergeten. Er is een winnaar van de prijsvraag. Annelie heeft precies het juiste antwoord gegeven. Ik ben vijf brillen kwijtgeraakt. Vier zonnebrillen (allemaal RayBan's!!) en ook nog mijn gewone bril. Kortom: veel heb ik niet gezien de afgelopen zes maanden, maar Dora zegt dat het erg mooi was.

Tot snel en liefs,

Timo & Dora

1. Baukje:
    15 februari 2010
    Lieve wereldreizigers,
    Wat een raar idee dat jullie reis er nu echt bijna opzit! Ik heb jullie via jullie site op de voet gevolgd en vraag me nu af hoe ik dat zwarte gat moet gaan dichten zonder update van jullie. Ik hoop dat jullie nog een hele fijne vlucht terug hebben en al jullie mooie herinneringen en momenten met jullie meedragen terug naar Nederland; die kunnen je niet afgenomen worden! En heel veel plezier ook weer met thuiskomen! Ik hoop jullie snel weer eens 'live' over jullie mooie reis te spreken.
    Liefs Baukje
  2. liesbeth:
    16 februari 2010
    nou avontuurlijke rakkers,
    het wordt tijd voor een biertje!

liesbeth
  3. Ronald:
    16 februari 2010
    Goeie thuiskomst en inderdaad... val vooral niet in dat immense zwarte gat na die wereldse wereldreis!