Timo & Dora
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
Hue-Hoi An-Dong Ha
Hue
Hue
20 oktober 2009 -
Hue
,
Vietnam
Deze foto werd gemaakt op 20 oktober 2009 in
Hue
,
Vietnam
.
»
1 Reactie
Marietta:
22 oktober 2009
He Timo en Dora, wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken en wat een mooiie foto's, dit is iets om nooit te vergeten.
Wij wensen jullie nog heel veel reisplezier en doet voorzichtig. groetjes Arie Marietta
Laatste reisverhalen
TIMO D'ITALIA
Brrrrrr...Koud!
We zijn er bijna, we zijn er bijna!
Shaka Zulu!!!!!!!!!!!!!!!Bom Bom....
Saga Afrika
Alle reisverhalen »
Laatste foto
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer ik een nieuw reisverhaal plaats:
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken
Wij wensen jullie nog heel veel reisplezier en doet voorzichtig. groetjes Arie Marietta