Op de helft van onze reis in de VS
20 september 2009 - Durango, Colorado, Verenigde Staten
Deze foto werd gemaakt op 20 september 2009 in Durango, Colorado, Verenigde Staten.
1 Reactie
-
Arnaud:21 september 2009Moi aussi, entre les deux mon coeur balance ;-)
»
