Op de helft van onze reis in de VS

20 september 2009 - Durango, Colorado, Verenigde Staten

Op de helft van onze reis in de VS

Deze foto werd gemaakt op 20 september 2009 in Durango, Colorado, Verenigde Staten.

1 Reactie

  1. Arnaud:
    21 september 2009
    Moi aussi, entre les deux mon coeur balance ;-)