Harlem en more

5 september 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

Good morning Europe!

Hier zijn we weer! We hebben een paar schiterende dagen achter de rug. Hier een paar hoogtepunten:

- Met Timo naar de top van de Empire State Building... Ik was al heel trots dat hij over de Brooklyn bridge had gelopen maar nu moesten we nog helemaal  naar de 86ste verdieping van New York hoogste gebouw.  Wat Timo alleen niet wist is dat je daar gewoon buiten mag staan!! ( zie video  op deze blog...)

- Pepijn zien! ( een vriend uit Nederland die hier als geluidsman werkt voor Man bijt Hond die een special maken over New York ( zie Man bijt Hond 9-10-11 September) Samen zijn we nog naar Central Park gegaan en hebben we een biertje in een "brown paper bag" gedronken. Heel gezellig.

- De Us Open was fantastisch, de fotos spreken voor zich.

Vandaag zijn we naar Harlem verhuist waar we nu in een fantastishe studio zitten. Harlem is heel anders dat wat we tot nu toe hebben gezien. De gedeelte waar we nu zitten ( Naast de Apollo theater) is heel veilig zegt men, het is voornamelijk een buurt met zwarte mensen  en de sfeer zit er goed in, veel muziek, mensen hangen veel op straat, eettentjes buiten..  Ja ,zo als alles hier voelt het alsof je dat al in een film hebt gezien.

Van avond hebben we gegeten met Deborah een vriendinetje  die ik uit Brussel ken , wij hebben veel gehoord over hoe het hier gaat met werk en met de niveau van ellebogenwerk... je moet echt hard zijn!

Morgen gaan we met de bus ( 2 uurtjes) naar Philadelphia waar we 2 dagen blijven.

Super super bedankt voor alle reactie op de Blog we vinden het super!!

Dora & Timo

1. Deborah Hartley:
    5 september 2009
    Sooo cool to see you biche!! You look fabulous and radiant! :)) timo est trop genial! Vous etes vraiment super et suis trop heureuse pour toi ma cherie! Eclatez-vous! I will follow up your journey! big kisses! xoxo
  2. wout-jeroen:
    5 september 2009
    Nou,dat ziet er allemaal erg goed en gezellig uit! Had Timo dan last van een verkoudheid dat-ie toch binnen bleef staan?
    doeidoei!
  3. Ivan:
    5 september 2009
    Bon plan à Philadelphia: Alice in chains est en concert ce soir (5 sept) et il parait que la spécialité culinaire de Philadelphia est un "Cheesesteak" Bisous Suzanne
  4. Ivan:
    5 september 2009
    Voilà il parait que vous devez aller à Pat's pour manger les fameux cheesesteak
    ouvert 24h sur 24
  5. Rutger: