New York, New York

31 augustus 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

New York, New York

Hallo allemaal! We zijn veilig gearriveerd in New York! Na twee soepele vluchten kwamen we gisteravond laat (midden in de nacht Ned. Tijd) aan op JFK Airport. Meteen de metro en de taxi gepakt naar Manhattan, het bruisende klokhuis van De Grote Appel! We verblijven in de East Village Bed & Breakfast, gerund door een aardig meisje Amanda en een aanhankelijk katje Bella, die steeds onze kamer probeert binnen te komen. Door de reis van bijna 24 uur waren we behoorlijk gebroken en zijn we meteen ons bed ingedoken. Omdat het al donker was hebben we nog helemaal niets gezien van de stad. Zelfs geen skyline! Alleen door de loeiende politiesirenes en het gezoem van krekels (ik denk dat het krekels zijn) heb je door dat je niet in Amsterdam slaapt. Bij ons is het nu 7.30 uur ’s ochtends. We gaan ontbijten en dan de stad in om te controleren of er hier wel echt wolkenkrabbers staan… We houden jullie op de hoogte!

Voor nu veel liefs uit New York!

Timo & Dora

1. Louis:
    31 augustus 2009
    Hallo Timo&Dora
    Krekels zoemen niet moet de stroom nog betaald worden?
    Heel veel plezier
    Louis van de Vuurst
  2. Tessa:
    31 augustus 2009
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ik wacht met smart op jullie volgende posting! Enjoy! xTessa
  3. Menno Bruijns:
    1 september 2009
    Hey reizigers! Waarom mag Bella niet bij jullie slapen?(haha). Leuk dat blog! Ik lig al een week in de lappenmand..Griep!(Mexicaans? Niet waarschijnlijk) Veel plezier Menno&Irene
  4. Annelies:
    1 september 2009
    Hoi Timo en Dora,

Het is begonnen...heerlijk geniet ervan en typ zoveel moeglijk zodat wij mee kunnen genieten. Jammer dat wij alleen de geluiden niet meekrijgen...Krekels in New York heb ik niet meegemaakt;-) Voor nu Tûtske vanuit NL van Annelies
  5. bregje:
    2 september 2009
    Ha Door en Timo,
    Vanuit een illegaal netwerk in de tuin in Frankrijk bij deze blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Vermaak jullie maar goed, want over 2 weken komen wij jullie al versterken.

xx Breg
  6. Tahnee:
    2 september 2009
    Hi lieverdjes,

Wat heerlijk dat jullie er zijn en safe!
    We kijken uit naar jullie volgende story...
    Dikke kussen! Tahn.

ps: Beterschap Menno! :(