New York Update

2 september 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

Hallo daar,

Hier een update vanuit New York! Inmiddels zijn we van onze B&B in East Village verkast naar West Village, waar we twee nachten slapen bij Lori (vriendin van Dora) en haar man Alex. De eerste nacht hier hebben we net achter de rug. Het is echt een topappartement. Dora en ik slapen in de woonkamer voor een onmetelijk groot tv-toestel. Het lijkt wel een soort drive-in voor logeerbedden. Lori en Alex zijn echte New Yorkers. Ze zijn om 7.00 AM al aan het werk en komen om 7.00 PM pas weer terug. En in hun spaarzame vrije uurtjes zitten ze nu met ons opgescheept, maar dat vinden ze wel gezellig. Vanavond gaan we met z’n vieren naar de US Open. Helaas geen Arantxa Rus, maar wel Roger Federer en Venus Williams!

Nog even kort over New York. Wow! Echt overweldigend. Als je hier loopt, verliest de Kalvertoren toch een beetje zijn glans. Maandag zijn we meteen begonnen met het Vrijheidsbeeld, Ellis Island, WTC-gebied. Gister Little Italy, Chinatown en een gedeelte van Brooklyn bezocht. Brooklyn was trouwens te gek: heel vredig en kalm. We zijn er gekomen door te voet de Brooklyn Bridge over te steken. Een mooi moment om te kijken hoe het met mijn hoogtevrees is. Ik kan iedereen geruststellen: die is er nog!

Verder verloopt alles voorspoedig De jetlag is weg, het weer is top, de mensen zijn aardig, de dollar staat laag!

Straks naar het Empire State!

Liefs,

Timo & Dora

1. Tahnee:
    2 september 2009
    Hahahha, wat schrijven jullie leuk. Gaaf Federer en Williams. Ah, arme Timo over de brug. Brave! :)
    WOW, voel een heel klein beetje wat jullie moeten voelen. Geweldig. Jees, wat hebben jullie al veel gezien ook.

Joehoe, enjoy!! XXXX
  2. martijn & linda:
    2 september 2009
    Jullie zijn wat vergeten: de backpacks ;-)
    Het ziet er allemaal te gek uit. En hebben ze daar ook mc donalds?
    Groetjes uit de provincie.
  3. Annelie:
    3 september 2009
    Hallo Timo en Dora,
    Geweldig jullie foto's. Leuk om het zo met jullie mee te maken. Ik ga jullie per dag bijhouden.
    Timo veeeeeel schrijven.
    Geniet ervan.
    Tot morgen.
    Liefs Annelie.
  4. Tessa:
    4 september 2009
    Remko is jaloerrrrrssss dat jullie Federer hebben zien spelen;)
    Vanavond komt mama eten (en oppassen!) en dan laat ik jullie blog lezen en gaan we samen de foto's bekijken. x